Gæstebetaling / Lej en bane

Wannasport

Rudersdal Tennisklub har samarbejde med Wannasport så tennisinteresserede kan booke baner på klubbens anlæg igennem Wannasport, på timebasis.

På Wannasport hjemmeside kan man hurtigt få overblik over mulige tidspunkter for leje af en tennisbane i RTK. Det vil imidlertid ikke være muligt at booke baner på tidspunkter, hvor der er fællesspil i klubben.

Rudersdal Tennisklub ser frem til at byde mange nye tennisspillere velkommen på vores anlæg.

For nærmere information om bookning og adgang til baner gå ind på www.wannasport.dk  eller deres APP

Gæstebetaling

Betalende medlemmer kan medtage en gæst og der betales inden booking 100 kr./time ved at købe en gæstebillet i Webshoppen eller indbetale på MobilePay 1214AK med angivelse: Gæst, dato og tid.