Senior Vinter medlem

Senior vinter medlem

Dette medlemskab giver dig i perioden 1.10-31.03

– et halvt år, fri adgang til alle klubbens baner, når de ikke er reserveret til klubaktivitet.

I Rudersdal Tennisklub spilles der på banerne hele året. Selv sne på banerne er ikke nogen hindring.

Klubben råder over sneskrabere og vi hjælper hinanden med at skrabe banerne fri.

Når du har indbetalt kontingent og depositum for nøgle, modtager du nøglebrik og har dermed  i hele perioden, ubegrænset adgang til baner, klubhus og øvrige faciliteter.

Du kan deltage i såvel fællesspil (Hvirvelvind) flere gange om ugen, og du har mulighed for at spille individuelt på de mange baner, klubben har til rådighed.

Er du allerede habil tennisspiller og er du ”kampklar”, så vil du også få mulighed for at deltage i kampspil hver lørdag eftermiddag.

Du kan deltage i gratis træning på åben bane både lørdag og tirsdag. Og du kan kvit og frit låne klubbens fine boldmaskine, hvis du har brug for at træne særlige slag med en sikker og utrættelig ”makker”.

Klubben har også tilknyttet 2 dygtige trænere, der til en fornuftig pris giver såvel individuel træning som holdtræning i mindre grupper i forhold til ønsker og behov (se under ”aktiviteter”).

Vi glæder os til at byde dig velkommen på banerne og i klubhuset.

Har du spørgsmål i forbindelse med indmeldelse, så skriv til medlemsservice på:

rudersdaltennisklub@gmail.com.

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter
950,00 kr. pr. sæson