Junior vintermedlem

Junior vinter medlem

Er du under 18 år og er du interesseret i at spille tennis udendørs i vinterhalvåret, hvor andre tennisklubber har lukket deres baner ned, så kan du blive medlem i Rudersdal Tennisklub til en meget lav pris.

Vinterkontingentet giver samme rettigheder og baneadgang som helårs medlemskab – her blot i perioden 1.10-31.03.

Er du interesseret i at få kontakt med andre juniorer i klubben, eller er I flere , der ønsker at melde jer ind samtidigt og få en grupperabat,  så skriv til vores medlemsservice på rudersdaltennisklub@gmail.com

Som juniormedlem modtager du mod betaling af depositum en nøglebrik, der giver dig ubegrænset adgang til banerne og til klubhuset.

Du er velkommen til kvit og frit at låne boldmaskinen, hvis du godt vil øve dig for dig selv eller med en kammerat. Bare husk at sætte den på plads efter brug.

Du er også velkommen til at tage en gæst med på banen, når bare du husker at betale for gæsten/banen – inden – I går ind på banen.

Har du behov for træning med andre juniorer, så tag kontakt til kontoret (rudersdaltennisklub@gmail.com) eller direkte med klubbens sportschef for at høre om muligheder.

Dit vinter-juniormedlemsskab giver dig i øvrigt samme rettigheder til alle aktiviteter som seniormedlemmer – med bare til en meget lav juniorpris.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i klubben.

Der er i øjeblikket ingen fremtidige aktiviteter
350,00 kr. pr. sæson